Sunday, December 13, 2009

overkonfiden laa kan.

Disebabkan hidup terlalu bowsan tanpe drama hari-harian menjalankan Ausmat, atau pergi ke summer kem etc etc. post kali ni is about me.
Driving a car.
To a pc fair.



I know, my life is that boring.
Bajet la, bwak kete pun nak cite kat sume org.
But, believe me, kalaw korang naek satu kete yg dibawak oleh aq, u guys would blog about it too. Siyes, x tipu. haha.. :D
So after a few weeks x pegang stereng, I cannot tolerate it anymore.
I told my dad when we went out for dinner yesterday night that I want to drive.
No arguments.



So the next day, dah bwat plan segale ntuk gi ke pc fair with my bestie, E.
Ayah aq memang lawak. HA.HA.HA.
Dy pegang kunci Honda.
Ait?
Tipu ni....................................
I thought, xkan laa dy nak bagi aq bwak kete baru?
My dad was looking at me and he said, " Ha, cepatlah hidup kete."
He was pointing to Honda.







Okayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. *jantung berdegup2*






And he laughed!!!!!
Jahat!






Of course he was pulling my leg! RRrrrrrrr.
Xpe2. I'm driving. You're gonna get it from me later. Tgk je la.
Maka aq mmbawe kerete Kelisa which totally the new Ferarri according to Pimp My Ride. (tipu!)
And then bla bla bla bla....
Yadayadayadayadaaaa~
Sampai kat pc fair...
SESAK NAK MATI.
*gasp*
Sampai kat part yg mencemaskan.
Mase tu salah masuk jalan. The road led to the exit. We were looking for a parking space.
Abah suruh reverse.
And I was like, "Reverse sampai the parking lot?????!!!!"
The F?????????????
X berhati perut weyyyyyyyyyyy. Aq dah almost setahun x drive. Kejam ni....




Needless to say, that I did it badly.
Stereng x tegak, kete ke kiri dan ke kanan. *sweat*
(-___ -lll)






My dad was like, "Ya tuhan, nak saket jantung aq..."
And dy sempat bagi lecture psl fziks.
Okay, let me tell u abah, I appreciate that u pndai explain about cars by relating it to physics, but lecturing me about that while a hundered thousand onlookers sniggering at me is SOOOO not a good idea!!!!!!!
I was mortified! :'(
Sob. sob.




But my dad is cool jugak lah. compared to my mom.
haha......
And thanx for being there E. :D
U made light of the situation when I was swearing like hell depan my father.
I was like, " THE EFFF!!!!!!" when a car stopped suddenly.
"Move it, BUSTER!!!!" when a pedestrian lenggang kangkung depan kete aq.
My dad kat seblah diam je........







Tengah selawat kot.










But the ride home was ok. :D
I was making a pro face and wiggling my eyebrow to my dad.
It says: "See? Not so bad aite?"
My dad was like,
"Practice lagi."
hahaha.......





Next time mcm mane?
We'll see!
:D




p/s: did I drive like Beth Cooper? Me thinks not that bad... :p

6 comments:

NanNaE-naNnA~ said...

hahhaha
alaa nad..sng jew
like what your dad said
kena practice lg
and lg
and summore lg
be one wif the car
and u'll be fine
kan putra kan?
:)

miss eLyA =) said...

uuuu beth cooper. hot crazy mama behind wheelssss yummeyy haha..

haha kau selamba je kan swear depan bapak kau! haha

natto said...

haha.. beth cooper.. bangang kot cite tu. :P


ehe.. mne de swear sgt2. tu aq dah tapis gak la tu. ahaha...

natto said...

nana:
hehe.. thanx nana! :D
tgk la, mne twu nnt aq jadik driver formula 1 pertame yg msia ni kan! :D

zhaf! said...

kt traffic light mati enjin x nad??
haha XD

natto said...

zhaf:
eleh. :p
mstilah x. kete auto la. :D