Friday, May 22, 2009

niat ku.

-Because i've been standing at the station, in need of education in the rain.-


thursday-
aku menekan butang hanfon dan meng-call nadiah...
*tensen*
math aku flunk lagi......
frustnye macam nak buat aku tertonggeng-tonggeng.
bergolek2..
memeluk dinding...
"he's the reason for the teardrops on my guitar~~~".
lagu taylor swift mcm radio rosak yang asyik berulang2 dlm otak aku.
math mcm seorang boyfren yang paling horror skali dlm hidup seorang perempuan, iaitu aku.
aku committed terhadap 'dia',tpi 'dia' laa juge yang paling byk buat aku menangis stakat ni. (semenjak darjah 2)
and i can't even get out of this sick relationship. *lagu teardrops on my guitar lagi.*


-You ain't ever gonna burn my heart out.-

aku tak kisah. aku takkan give up.
tapi... frust tu mmg ade. afdal.


-Get up. Come on. Why're u scared?-

telephone conversation-
aku: nadya, math aku mcm cipan.... CIPAN, u know cipan?????!
nadya:knape? u x paham soklan ke, ape ke?
aku: ntah la.. ape masalah aku ni? ape aku nak buat lagi??? (soalan yg aku selalu tanye)
nadya: cube u tukar niat u.. maybe.. bile study, niat sbb nak dpt ilmu. bukan sebab ntuk exam je.


......................
mungkinkah..?
mungkin jugak.
definitely maybe.

-Out to sea, it's the only place i honestly can get myself some peace of mind. You know it's getting hard to fly.-

aduih...

marilah kite same2 menukar niat kite.
lepas tu.. mungkin.. ade perubahan.

God's willing.

-But don't look back in anger, I heard you say.-

No comments: